Зв'язатися з автором

Андрій Мусаев, автогонщик, як стати автогонщиком



Якщо ви давно мріяли сісти за кермо гоночного авто, але постійно щось заважало, прочитайте монолог Андрія Мусаева. Він точно знає, як зробити важкий, але найважливіший перший крок.-Я народився на Сахаліні і в дитинстві багато часу проводив на вулиці, як і усі діти того періоду. Мій батько, що працював тренером по боротьбі і самбо, а також учителем фізкультури, всіляко залучав нас до спорту з дитинства.

Але для занять автогонками ніякої інфраструктури на Сахаліні не було, і тому усе, що мені залишалося-дивитися перегони по телевізору. Період “диванного” автоспорту злегка розбавлявся рухом вуличних гонщиків, який був популярний в початку-середині 2000-х.

андрей мусаев: как из офисного кресла пересесть в гоночный болид. изображение номер 6

Фото: Костянтин Егорычев

Свій перший автомобіль я придбав тільки в 2006 році, це була уживана праворульная Toyota Chaser 1997 року випуску з мотором потужністю 200 кінських сил. Потім були і інші автомобілі, але усі вони незмінно мали деякий темперамент або спортивний відтінок.

Усе, що відбувалося в моєму житті до 2015 року, поступово визрівало в ще неусвідомлене прагнення.

І воднораз захотілося зробити крок вперед, назустріч мрії. Будь-який крок, аби почати.

У липні 2015 року я отримав можливість управляти Mercedes-AMG C63 в кузові W205. Моєму щастю тоді не було межі! А на п’ятнадцятий день володіння С63 я потрапив на нім в серйозну аварію. яка і підштовхнула мене зайнятися автоспортом, щоб уміти безпечно управляти потужними автомобілями.

  GHRP -6: пептид для секреції GHRP


Я поставив собі чітку мету: навчитися управляти будь-яким (легковим, спортивним або гоночним) автомобілем на будь-якій трасі, в граничних режимах, у будь-яких умовах.

Я розумів, що моя мета масштабна і у мене може просто не виявитися можливостей (фізичних, фінансових, тимчасових) для її досягнення. Але я твердо вирішив йти вперед настільки далеко, наскільки зможу на максимумі своїх ресурсів. “Дорогу осилить той, що йде” або “Шлях чи в тисячу розпочинається з першого кроку”-ці прислів’я дуже стимулювали мене і примушували вірити в успіх.

андрей мусаев: как из офисного кресла пересесть в гоночный болид. изображение номер 7

Фото: особистий архів Андрія Мусаева

Паралельно я почав вісті блог, щоб аналізувати і осмислювати свій прогрес, ділитися з людьми своїми переживаннями і, нарешті, відповісти самому собі на питання:

  1. Чи може звичайна людина у віці за 30 почати гоночну кар’єру без повного відриву від основної роботи?
  2. Чи можливо досягти цього без величезних вкладень?
  3. Чи існують зараз в Україні можливості для досягнення звичайною людиною такої мети?
  4. Що потрібне для перемоги, чи зможу я перемагати?
  Зак Мико : про що говорять чоловіки plus size


андрей мусаев: как из офисного кресла пересесть в гоночный болид. изображение номер 8

Фото: особистий архів Андрія Мусаева

Якщо мене щось захопило, я віддаю цій справі усі свої сили і емоції. Так стало і з автоспортом. Я захоплено читав статті, дивився відеоматеріали по техніці пілотування. Як я пізніше зрозумів, найефективніший і правильніший шлях-це допомога досвідченої в конкретній справі людини, яка зможе відсікти непотрібне (заощадивши час на прогрес і скоротивши шлях до мети), а також поділиться вже готовими секретами майстерності, але їх треба буде проте пропустити через свій внутрішній світ і прийняти, “розклавши по поличках”.

Якщо звичайна офісна людина ділить тиждень на сірі робочі будні і вихідні, то я чекав тренувальних днів (2-3 дні в тиждень ми займалися в прокатному картингу в різних клубах Москви) з особливим нетерпінням.

Коли почалися серйозніші тренування-етапи академії водіння AMG (я пройшов базовий курс на Moscow Raceway і просунутий дводенний курс на Сочі Автодромі), тести Mitjet (на Moscow Raceway), тренування в спортивному картингу (Rotax Max, Rotax DD2), я насилу засинав напередодні від передчуття емоцій прийдешнього дня.

  Берпи, берпи техніка, берпи техніка виконання, берпи відео


андрей мусаев: как из офисного кресла пересесть в гоночный болид. изображение номер 9

Фото: особистий архів Андрія Мусаева

Безумовно, без підтримки і навіть самопожертвування моєї сім’ї, я б не зміг розвиватися і йти вперед. Моя дружина Олена з великим розумінням відноситься до мого захоплення, надихає мене і допомагає в побутовому плані (забезпечує мені правильне харчування, готує мене до уїкенду, упорядковує мій одяг в процесі і після перегонів). До моїх успіхів небайдужі і маленькі сини. Упевнений, що побачу їх на трибунах і в паддоку вже найближчим часом.

За гоночний уїкенд я проживаю маленьке життя, де я не папа, чоловік, брат, діловий партнер, юрист або хтось ще, хто я є у своєму повсякденному житті, а пілот справжнього гоночного боліда, який виходить на старт, щоб перемогти.

Поєднувати автоспорт з основною роботою мені вдається за допомогою моїх колег і ділових партнерів. Основні тренування я намагаюся проводити увечері після роботи або у вихідні. Зрідка, коли трек-день випадає на робочий день, доводиться брати відгул, але при цьому беру і комп’ютер з собою на трасу, щоб в перервах між заїздами перевіряти пошту і відповідати на листи.

  Reebok Classic представив нову модель Classic Leather Flexweave


В процесі досягнення своєї мети я зробив для себе надзвичайно важливий висновок.

Якщо піти у бій-можна перемогти, а можна програти. Здатися ж без бою-найганебніше, що ми можемо зробити.

Так само і з автоспортом-багато захоплених перегонами людей самих ставлять собі уявні бар’єри: “У мене немає грошей, щоб зайнятися автоспортом”, “Я багато працюю і у мене немає часу”, “У мене недостатньо таланту, щоб змагатися з іншими і перемагати”, “Автоспорт-це тільки для багатих і талановитих людей” і інших. і це програш без бою!

Коли я починав свій шлях у березні 2016 року, я навіть не міг припустити, що багато можливостей для подальшого руху і розвитку виникнуть у мене вже в процесі досягнення мети. Як тільки я підходив до нового завдання або стикався з новими труднощами, дивовижним чином знаходився шлях для вирішення цих проблем.

Завдяки ентузіастам і поціновувачам автоспорту, в Україні з’являється все більше професійних трас перегонів, серій перегонів і чемпіонатів, екіпіровки і техніки. Яскравий приклад-організований компанією “Старий час” і її керівником Олександром Смирновим чемпіонат по кільцевих перегонах на класичних автомобілях Moscow Classic Grand Prix. Цього року ми беремо участь в такому чемпіонаті в класі “Стандарт”, і я пілотую ВАЗ-2105.

  Як прибрати жир з живота


андрей мусаев: как из офисного кресла пересесть в гоночный болид. изображение номер 10

Фото: Костянтин Егорычев

Атмосфера чемпіонату настільки дружня і тепла, що ти, окрім усього, просто отримуєш величезне задоволення від того, що відбувається і від того, що ти частина цього великого і дружного автоспортивного руху.

Для того, щоб сьогодні зайнятися автоспортом в Україні, не потрібні спонсори або десятки мільйонів рублів. Треба лише поставити мету, визначити завдання і зробити перший крок. Перший крок назустріч своїй мрії!


© 2019 ФІТНЕС / КРОССФІТ / СХУДНЕННЯ