Зв'язатися з автором

Барнаульська пивоварня помістила на етикетку пива дівчину з кляпом. УФАС розбирається в питанні за допомогою користувачів “ВКонтакте”



Алтайське УФАС вирішило з’ясувати у користувачів “ВКонтакте”, чи вважають вони образливою рекламу барнаульської пивоварні. На етикетці її стаута зображена дівчина з кляпом у роті з пряника.

У листопаді 2018 року “Пивоварня Копытова” у своїй групі в “ВКонтакте” анонсувала новий сорт пряникового стаута. Уперше про цю історію написало видання TJ. На етикетку пляшки пивоварня помістила дівчину з кляпом у роті у вигляді пряника. Деяким користувачам не сподобався такий дизайн. Після цього на компанію подали скаргу у Федеральну антимонопольну службу (ФАС). ФАС встановила, що реклама порушує пункт 6 статей 5 Федерального закону “Про рекламу”, а саме заборона на використання “непристойних і образливих образів”. За словами представників ФАС, опитування потрібне для “усебічного розгляду заяви”. Засідання комісії з цієї справи призначене на 20 березня. Опитування продовжиться до 18 березня.

На момент публікації в опитуванні в “ВКонтакте” взяли участь більше 42 тисяч користувачів : 38,08% визнали рекламу образливою, 61,92%-ні. Аналогічне опитування проводиться на офіційному сайті відомства. На сайті із понад 16 тисяч 47%, що проголосували, визнали рекламу образливою, а 53%-ні. Після публікації опитування “Пивоварня Копытова” попросила своїх передплатників в “ВКонтакте” її підтримати.

  У Києві пройде міжнародний фестиваль Russian Fitness Fair 2018



© 2019 ФІТНЕС / КРОССФІТ / СХУДНЕННЯ